محسن وزیری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال جاری نیز به دنبال برگزاری این رقابت ها در شهر مقدس قم بودیم ولی فدراسیون کشتی پیش از درخواست قم، برگزاری این مسابقات را با استان سیستان و بلوچستان قطعی کرده بود.
وی ادامه داد: سال آینده تلاش خواهیم کرد که این رقابت ها را به شهر مقدس قم بازگردانیم، چراکه از نظر بین المللی و ارتقای رشد کشتی قم، برای ما برکات زیادی دارد.
وزیری گفت: البته این مسابقات هزینه های بالایی دارد و فدراسیون 80 درصد این هزینه ها را برعهده استان ها گذاشته است که تامین آن به یک عزم فراسازمانی نیاز دارد، به همین دلیل چند سالی است که مسابقات در قم برگزار نشد.
مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام راحل حدود 9 سال در شهر مقدس قم برگزار شد ولی از سه سال پیش، در استان های دیگر برگزار می شود. این مسابقات به صورت بین المللی و با حضور تیم های مطرح جهان برگزار می شد. امسال این مسابقات در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی استان قم در ادامه گفت: چهارمین دوره مسابقات جام شادوران محسن پودنکی در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم از قم و پنج تیم از استان های دیگر، روز جمعه 13 اسفندماه امسال در خانه کشتی قم برگزار می شود.
مرحوم محسن پودنکی کشتی گیر قمی بیش از 10 سال عضو تیم ملی فرنگی ایران در رده‌های سنی مختلف بود. وی در مسابقات قهرمانی آسیا و امیدهای جهان نیز به عنوان نماینده ایران شرکت کرده بود.وی در سال 1392 در 35 سالگی به خاطر بیماری درگذشت.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.