به گزارش ایرنا، سید موسی حسینی کاشانی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم، افزود: اقدام های فرهنگی که در قالب فعالیت های نوروزی در نظر گرفته شده باید از نظر کیفیت در حد مطلوب باشد تا روی مخاطب تاثیر بگذارد.
وی اضافه کرد: شهر قم از نظر علمی، دینی و فرهنگی ظرفیت های بسیار زیادی دارد که باید با برنامه ریزی مناسب بهترین بهره مندی را از این فرصت ها داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید از تعداد برنامه ها کاسته شود و بر کیفیت این اقدام ها تمرکز داشته باشیم و تعداد بیشتری از زائران را زیر پوشش قرار دهیم.
حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: تعداد 210 برنامه فرهنگی برای این ایام اعلام شده است که اگر این تعداد به 40 یا 50 مورد کاهش یابد، شاهد ارتقا در کیفیت برنامه ها خواهیم بود.
وی گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی در زمینه های فرهنگی و مذهبی نباید صرفا برای ارائه گزارش به دستگاه های بالاتر باشد، بلکه باید دستاورد نیز داشته باشد و این برنامه ها همراه با پیام های غنی برای مخاطبان باشد.
وی با تاکید بر اتخاذ تدابیر مناسب در تبلیغات شهری، افزود: ورودی های شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بهترین مکان ها برای تبلیغات محیطی و فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: رضایت هر مسافری که از استان قم عبور می کند و یا در این شهر اسکان می یابد، برای ما مهم است.
وی افزود: مکان های فرهنگی از جمله موزه، سینما و کتابخانه ها نیز باید در تعطیلات نوروز فعال و پذیرای زائران باشد.
در این جلسه که با حضور اعضای ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم در سالن جلسه های معاونت امور زائران استانداری قم برگزار شد، اعضای کمیته های مختلف به ارائه گزارشی از اقدام های صورت گرفته پرداختند.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.