به گزارش ایرنا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم گفت: این کارگاه برای تهیه البسه مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم آغاز به کار کرده است.
حجت الاسلام والسملمین مصطفی مجیدی افزود: در این کارگاه تعدادی از بانوان داوطلب به مدت 15روز کار دوخت و بسته بندی این لباس ها را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه امسال 18هزار لباس حضرت علی اصغر (ع) برای کودکان 6 ماهه شیرخوارگان حسینی آماده می شود،اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در این کار معنوی مشارکت داشته باشند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که هر ساله در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و در آستانه ماه محرم اجرا می شود، برگزاری کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی با نام حضرت علی اصغر (ع) و چادرهای متبرک به نام حضرت رقیه (س) است.
حجت الاسلام و المسلمین مجیدی اضافه کرد: لباس هایی که در این کارگاه دوخته می شود در همایش شیرخوارگان حسینی و همچنین در بیمارستان ها و زندان ها توزیع می شود.
وی یادآور شد: با همت و تلاش بانوان خیاط و خیر استان در سال گذشته هفت هزار دست لباس دوخته و در مراسم شیرخوارگان حسینی حضرت علی ‌اصغر(ع) بین عزاداران حسینی قزوین توزیع شد.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.