به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: نحوه توزیع کالاهای اساسی در سطح استان نیز مورد بازبینی قرار گرفته تا شهروندان مشکلی برای دریافت کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.
این مسئول ادامه داد: کالاهای مورد نیاز و اساسی در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای توزیع شده تا علاوه بر نظارت بیشتر بازرسان از نحوه صحیح و مطلوب آن، از هرگونه توزیع کالاها خارج از قانون جلوگیری شود.
حبیبی در ادامه با اشاره به قیمت های نامتعارف لبنیات و گوشت سفید در بازار، یادآور شد: اتحادیه مرغداران و دامداران باید از طریق سازمان جهاد کشاورزی نشستی را جهت منطقی کردن قیمت اجناس موجود در بازار، همگام با ستاد تنظیم به عمل آورند.
معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به نیاز مصرف بازار در ایام سوگواری ماه محرم و بازگشت حاجیان از خانه خدا، برخی کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، مرغ، روغن و گوشت قرمز به جهت جلوگیری از افزایش قیمت های احتمالی و به میزان مورد نیاز به بازار تزریق می شود.
این مسئول با اشاره به کشف انبارهای احتکار شده مواد مصرفی و خانگی طی هفته های گذشته در سطح استان، گفت: کالاهای یاد شده هر چه سریع تر باید از طریق فروشگاه های مجاز و شناسنامه دار به بازار عرضه شود تا حباب افزایش قیمت ها از میان برود.
حبیبی در پایان تصریح کرد: با توجه به اصلاح مصوبه دولت درباره پرداخت اختلاف قیمت ارز در کالاهای وارداتی، به زودی روند ترخیص کالا از گمرک ها نیز تسهیل تر خواهد شد.
8054/6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.