به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ خانوادگی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار قزوین و با همکاری هیات کوهنوردی استان و موسسه رفاهی، تفریحی کاسپین در بام گردشگری این شهر برگزار شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری قزوین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: انجام ورزش و سلامت با محوریت خانواده و تشویق آنان به انجام حرکت های ورزشی مهمترین هدف این سازمان قرار گرفته است.
محمد درافشانی با بیان اینکه باید ورزش را در بین افراد جامعه گسترش داد، افزود: با توجه به وارد آمدن آسیب های اجتماعی ناشی از رخوت و عدم تحرک در بین افراد جامعه باید تلاش کرد تا ضمن تعریفی صحیح از ورزش همگانی، این نوع ورزش را در قالب انجام ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی، کوهپیمایی، کوه روی و مسابقات محله ای به انجام برسانیم.
همایش کوه روی از ساعت 6 و 30 دقیقه امروز و با حرکت مردم و خانواده ها به سوی منطقه گردشگری کامان و زرشک آغاز و برای این منظور نیز اتوبوس های رایگان در مسیرهای جانبازان، میدان میرعماد، چهارراه ولیعصر (عج)، چهارراه شهدا و میدان حافظ قزوین جهت به جا به جایی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
استفاده رایگان از تله سیژ، اجرای زنده موسیقی، اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه و پذیرایی از جمله برنامه های جانبی این همایش در نظر گرفته شده است.
منطقه گردشگری کامان و زرشک در 17 کیلومتری شمال قزوین واقع شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.