حمیدرضا داوری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهمن عسگری، مجید حسن نیا، امیررضا میرزایی و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای قزوینی هستند که به همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده اند.
وی ادامه داد: در فینال رقابت های وزن منهای 55 کیلوگرم بزرگسالان حسن نیا نماینده این استان در حالی که از ناحیه دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از شکست 6 بر 2 حریف عربستانی خود موفق شد نخستین طلای تیم کشورمان در این مسابقات را کسب کند.
وی خاطرنشان ساخت: این کاراته کای قزوینی روز گذشته نمایندگانی از کشورهای هنگ کنگ، مالزی و هند را نیز از پیش رو برداشته بود.
این مسئول ورزشی یادآور شد: آسیابری دیگر کاراته کای قزوینی در این رقابت ها مدال نقره وزن منهای 75 کیلوگرم را به دست آورد.
به گفته وی، این کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم ایران در فینال رودروی حریف اردنی قرار گرفت و در نهایت نیز با نتیجه 6 بر 4 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.
داوری افزود: آسیابری برای نخستین مرتبه حضور در مبارزات انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه کرد و تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از هنگ کنگ، چین و عربستان را نیز شکست داده بود.
وی با اشاره به اینکه امیررضا میرزایی دیگر نماینده استان در وزن منهای 67 کیلوگرم این رقابت ها امروز برای کسب مدال برنز در برابر حریفی از کشور ازبکستان قرار گرفت و در نهایت از کسب مدال بازماند، گفت: این کاراته کا پیش از این نیز حریفانی از ویتنام، چین و یمن را شکست داده و تنها با یک امتیاز کمتر نتوانست مدال برنز را مال خود کند.
داوری در پایان اضافه کرد: در ادامه این رقابت ها و در کومیته تیمی بهمن عسگری در دور نخست با چین تایپه دیدار می کند و در صورت برد مقابل تیم پاکستان قرار می گیرد.
پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن از روز گذشته آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.