حمیدرضا فردین پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
وی افزود: در رده سنی بزرگسالان، همایون همتی دونده کرمانشاهی توانست از رقبای خود پیشی گرفته و عنوان قهرمانی را کسب کند.
فردین پور ادامه داد: در این بخش دوندگان لرستان و ایلام دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در بخش تیمی بزرگسالان نیز استان های فارس، ایلام و لرستان نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه با اشاره به رقابت های رده سنی جوانان، اظهار کرد: در این بخش پارسا محجوب نماینده کرمانشاه بود که در نهایت به کسب مقام نهم رضایت داد.
وی گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور، گرامیداشت شهید شاخص دو و میدانی 'منصور گلکار' با حضور 250 ورزشکار برگزار شد.

**ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان دعوت شد
رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از دعوت بهاره اسدالهی ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت بانوان کشور خبر داد.
جلال عزیزی در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: این بانوی دوچرخه سوار کرمانشاهی در مرحله پایانی لیگ استقامت و نیمه استقامت جاده بانوان کشور به مقام پنجم دست یافت و توانست به اردو راه یابد.
وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران از هفتم تا پانزدهم دی در تهران برگزار خواهد شد.
عزیزی در پایان گفت: تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی مالزی برگزار می شود، آماده می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.