«سحر محمدزاده» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک سال اخیر با دعوت به اردوی تیم ملی تمرین های هفتگی و منظمی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته ام و از آمادگی روحی و جسمی بالایی برخوردارم.
این بازیکن اهل ماکو بیان کرد: تمرین ها به صورت توپی، بدنسازی و هوازی برگزار می شود و حتی روزهایی که در اردو نیستم نیز با جدیت کامل در شهر ماکو و زیر نظر مربی بومی خودم تمرین می کنم.
وی افزود: تیم ملی خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند و برای عبور از مرحله مقدماتی و رسیدن به دور حذفی راه سختی پیش رو دارد.
محمدزاده که در پست هافبک وسط ایفای نقش می کند، گفت: سال گذشته با شرکت در فستیوال فوتبال که به میزبانی ارومیه برگزار شد مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و به اردو انتخابی دعوت شدم و خوشحالم که موفق شدم به عضویت تیم ایران جهت شرکت در مسابقات آسیایی در بیایم.
وی ادامه داد: تیم ملی ایران اردیبهشت امسال به تورنمنت دوستانه ایتالیا اعزام شد و بازی های تدارکاتی خوبی با کشور میزبان و تیم های آمریکا و اسلوونی برگزار کردیم.
محمدزاده گفت: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی از /21 تا 26 تیر ماه جاری/ در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سحر محمدزاده هم اکنون در لیست نهایی سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارد.
این بازیکن اهل ماکو متولد 1380 و دانش آموز مقطع متوسطه رشته کامیپوتر است ولی قصد دارد تحصیلات دانشگاهی خود را با رشته تربیت بدنی ادامه دهد؛ محمدزاده از سن 12 سالگی به رشته فوتبال روی آورده است.
تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر نظر «کتایون خسرویار» به عنوان سرمربی برگزار می شود.
بر اساس قرعه کشی کنفدارسیون آسیا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان در گروه F با تیم های میانمار، فلسطین و لائوس به رقابت می پردازد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.