به گزارش خبرآنلاین لرستان، مراسم استقبال از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» دو ملی‌پوش لرستانی تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه خرم‌آباد آغاز و در محوطه باغ «گلستان» قلعه «فلک‌الافلاک» برگزار شد.

در مراسم استقبال علاوه بر مردم مرکز استان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار، شهردار و برخی مقامات شهری هم حضور داشتند.

هزاران نفر مردم خونگرم خرم‌آباد از فرودگاه تا خیابان‌های شهر به استقبال دو قهرمان خود آمدند.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: این بازیکنان با بازی درخشان خود باعث سربلندی مردم ولایتمدار لرستان شدند و صمیمانه از بازی این جوانان و شاد کردن مردم ایران اسلامی تقدیر می‌کنم.


میرعمادی همچنین گفت: به پاس زحمات و درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران مقدمات سفر کربلا این دو قهرمان همراه با خانواده را فراهم می‌کنیم.

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان هم گفت: دو خیابان در شهر خرم‌آباد به نام علیرضا بیرانوند و وحید امیری بازیکنان لرستانی تیم ملی نام‌گذاری می‌شود.

علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان هم این استقبال پررنگ را نشانه علاقه وافر مردم به ورزش و به ویژه فوتبال دانست.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که تیم‌های اروپایی پیشنهادهایی به من داده‌اند گفت: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و به مسئولان باشگاه گفته‌ام هر جور صلاح می‌دانید اما اگر من بمانم وحید هم می‌ماند.

وحید امیری هم حضور در جام جهانی را بهترین اتفاق برای لرستانی‌ها دانست و با اشاره به اینکه تلاش ما به خاطر سربلندی کشور و استانمان بوده است، ادامه داد: استان لرستان استعدادهای زیادی دارد.

امیری گفت: در موقع ضربه پنالتی "رونالدو" با زبان لری به علیرضا گفتم"علی برار سیقت بام بیرش

عکس‌ها: مصطفی باقری

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 953577
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.