به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و جانفشانی مردم به ثمر نشست و همه آحاد جامعه نیز در طول این مدت همیشه در دفاع و پاسداری از این نظام پای کار بوده اند.
وی ادامه داد: امسال در حالی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که بهترین فرصت برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.
استاندار قزوین یادآور شد: دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم ما از نظام بوده و مهمترین برنامه آن در این زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جمهوری اسلامی است که باید نادرستی این سخن و ادعا را اثبات کنیم.
زاهدی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی تنها عمرانی نبوده بلکه اقدامات قابل توجهی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و علمی نیز صورت گرفته است.
زاهدی اظهار داشت: وقتی خدمات نظام جمهوری اسلامی را در روستاها مشاهده می کنیم به این واقعیت می رسیم که در 40 سال گذشته به اندازه 2 هزار و 500 سال نظام شاهنشاهی به آن مناطق خدمات رسانی شده است.
استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی توانمند و کارآمد بوده و مسئولان باید امیدواری در بین مردم را با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی خود روز به روز افزایش دهند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.