حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در جمع کارکنان دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح مهریز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نظام اسلامی به برکت خون شهیدان ، ولایتمداری و وحدت آحاد مردم به دست آمد و خدمت به جامعه دینی عبادت بزرگ و وظیفه انقلابی است .
وی ادامه داد: یکی از علت های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ، حضور آگاهانه مردم در صحنه است و این دهه فجر متعلق به امام راحل (ره) ، شهدا و کسانی است که از هستی خود گذشته اند.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مردم قهرمان ایران قریب چهل سال است که به رغم دشمنی های استکبار جهانی پای آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب ایستاده اند و به منویات رهبری نظام لبیک گفته اند.
محی الدینی یادآور شد: آگاهی دشمنان از این موضوع باعث شده عمده فعالیت آنها در راستای تضعیف ایمان مردم و بی اعتماد کردن آنان نسبت به نظام و انقلاب باشد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، 2 عنصر رهبری حضرت امام (ره) و حضور و مشارکت مردم را عامل ایجاد و استمرار انقلاب می دانند که بسیاری از کشورها به علت نداشتن یکی از این 2عنصر انقلابشان به سرانجام نرسید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: شهدا رفتند تا غیرت ، عزت و حجاب زنان و مردان ما حفظ شود و امروز برخی شهدا را پله قرار می دهند تا به منافع شخصی و دنیوی خود برسند و این ها خون شهدا را پایمال می کنند.
وی افزود: مردم و مسوولان تلاش کنند تا آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال می فرمایند در جامعه و برای جوانان محقق شود.
جشن های دهه فجر با 200 برنامه همزمان با آغاز دهه فجر در روز 12بهمن شروع شد وتا 22 بهمن ماه در مهریز پیگیری می شود.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.