به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را در مجموع 110 میلیارد ریال ذکر کرد.
وی از تشکیل 20 کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و همچنین با هدف تبیین اهداف نظام اسلامی و دستاوردهای آن برای مردم و به ویژه قشر جوان جامعه خبر داد.
وی بیان کرد: دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارائه خدمت بی منت به مردم است و از این رو ارتباط بیشتر و مستمر مسئولان با مردم با رویکرد رفع مشکلات مردم لازم و ضروری است.
وی با اشاره به این که بیان درخواست، مطالبه و اعتراض به نحوه عملکرد مدیران حق مردم است، اظهار داشت: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: تا زمانی که در مسیر آرمان های امام و مردم قدم بر می داریم و شهیدان و امام شهیدان نیز الگوی ما در این زمینه هستند، باید نسبت به رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.
اکبری ادامه داد: نظام ما مبتنی بر اعتقادها، بهره گیری از قرآن کریم و سنت های پیامبر اکرم (ص) است و به آسانی به دست نیامده که به آسانی از دست برود، زیرا این نظام، مردمی و پشتوانه آن نیز مردم هستند.
وی افزود: دشمن بداند که این مردم خود حافظ، پشتیبان و مدافع نظام هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد که دیگران برای آن ها تصمیم بگیرند.
این مقام مسئول با بیان این که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است، اظهار کرد: از تمام ظرفیت ها برای بیان عملکرد دولت و تبیین دستاوردهای نظام در این ایام باید به شکل مطلوب استفاده کرد.
برپایی یادواره های شهدا، نواختن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده های شهدا و اجرای برنامه فرهنگی و هنری و اجرای جشن های مردمی از برنامه های در نظر گرفته شده ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قصرشیرین است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق و 27 هزار تن جمعیت دارد که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.