به گزارش ایرنا، علی اکبر شفیع زاده شامگاه سه شنبه در کارگروه زنان و خانواده اظهار کرد: در چارچوب برنامه ششم توسعه پیش بینی شده تا پایان این برنامه 30 درصد پست های مدیریتی به بانوان اختصاص یابد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید تاکید دارد نسبت به آگاه سازی زنان در زمینه حقوق شهروندی توجه ویژه ای شود، تا این آگاه سازی صورت نگیرد نمی توانیم بگوئیم زنان به جایگاه واقعی خود رسیده اند بنابراین باید در راستای ترفیع جایگاه زنان در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و ... گام برداریم.
شفیع زاده تاکید کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند: زنان نه‌ تنها در پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ ایفا کردند، بلکه‌ در تثبیت‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ نیز نقش مهمی داشتند.
فرماندار دره شهر با بیان اینکه توجه و حمایت از خانواده می تواند عامل پیشرفت در جامعه باشد، گفت: لازمه این موضوع تعامل و همکاری اعضاء بخصوص مدیران دستگاه ها جهت توانمند سازی زنان است.
وی یکی از بحث های مهم در حوزه بانوان را بحث اشتغال عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح های اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و اشتغال خانگی به دنبال بهبود این وضعیت است.
فرماندار دره شهر یادآور شد: البته در این زمینه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در راستای اجرای بهینه این طرح های اشتغالزایی هستیم.
شهرستان دره شهر در 137 کیلومتری ایلام دارای 44 هزار نفر جمعیت است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.