به گزارش ایرنا، دلداده مهربان روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات انجمن های ورزشی استان قزوین، افزود: بسترهای لازم برای فعالیت همه رشته های این انجمن در استان ها و شهرستان ها باید فراهم شود زیرا بسیاری از انجمن ها و رشته های زیر مجموعه این فدراسیون در بسیاری از نقاط کشور فعال نیستند.
وی اضافه کرد: 19 انجمن با 54 رشته ورزشی در فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارند که این مساله بیانگر ظرفیت و توانمندی های موجود است.
وی با بیان اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی متشکل از 51 رشته ناهمخوان برای کمک و توسعه به رشته های جدید تشکیل شده، یادآور شد: باید بستر و زمینه لازم برای فعالیت تمامی رشته ها در سطح استان ها ایجاد شود.
به گفته مهربان،توسعه ورزش های زیرمجموعه فدراسیون در سطح استان ها و براساس سند آمایش سرزمین برای ما مهم بوده و لزومی ندارد همه رشته ها تنها در مرکز تجمیع شود.
این مسئول یادآور شد: با توجه به گستردگی و تعدد رشته ها و انجمن های ورزشی، تهیه زیرساخت ها و تجهیزات آنها به تنهایی از عهده فدراسیون و اداره کل ورزش استان ها بر نیامده و باید از ظرفیت و توان مالی بخش خصوصی در این رابطه بهره برداری کرد.
وی افزود: این فدراسیون علاوه بر آمادگی لازم جهت برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، در خصوص اعزام مربی به استان ها نیز آمادگی لازم را دارد.
وی با اشاره به حوادث انجمن ورزش های هوایی، گفت: فعالیت های این انجمن و کمیته های زیر مجموعه آن در یک سامانه مستقل و با حضور کادر پزشکی باید صورت گیرد تا از فعالیت افراد فاقد مجوز و سایت های پروازی غیر استاندارد در استان ها جلوگیری شود.
مهربان به انجمن اسپوکس هم اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت بانوان و آقایان در این انجمن ورزشی، همه امکانات برای توسعه این ورزش باید به موازات هم پیش رود.
دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه کرد: 12 انجمن در قزوین فعال بوده که امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده در آینده نزدیک شاهد فعالیت سایر رشته های فعال، جذاب و جدید این فدراسیون در استان باشیم.
این مسئول ورزشی در پایان یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی باید به گونه ای رفتار کنیم تا در زمینه تولیدات خارجی مورد نیاز برخی از رشته ها بی نیاز شده و شعار سال را در این زمینه نیز محقق سازیم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.