به گزارش ایرنا، نیره پیروزبخت روز چهارشنبه در جریان سفر یکروزه خود به استان قزوین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پروانه کاربرد استاندارد اجباری برای آن دسته از محصولاتی که باید طبق قانون مشمول استاندارد باشند صادر می شود.
این مسئول، تولید و استاندارد را 2 اصل جدایی ناپذیر از یکدیگر دانست و اضافه کرد: ارتقای کیفیت محصولات زمینه مناسبی برای افزایش تولید و صادرات کالا و در نتیجه بستری برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان است.
پیروزبخت با اشاره به نقش استاندارد در پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی،گفت: در بند 24 سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری به این موضوع و گسترش پوشش استاندارد تاکید شده است.
رئیس سازمان ملی استاندارد از نظارت های جدی این سازمان بر تولیدات داخلی خبر داد و گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان واقعی و حفظ بازار کالاهای داخلی و خارجی و اعتماد مردم به کالاهای تولید ملی با هرگونه تخلف و کوتاهی در خصوص تولیدات با کیفیت پائین و غیراستاندارد به طور جدی برخورد می کنیم.
وی در پایان از فعالیت 350 شرکت بازرسی فنی و 96 شرکت بازرسی کالا در حوزه استاندارد خبر داد و گفت: این شرکت های فعال در بخش خصوصی همکاران سازمان ملی استاندارد هستند و بازوی ما در اجرای وظائف محوله به شمار می روند.
رئیس سازمان ملی استاندارد امروز چهارشنبه به منظور بازدید از چند واحد تولیدی و بررسی وضعیت پوشش استاندارد کالاهای تولیدی در قزوین به این استان سفر کرده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.