به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در حاشیه بازید از یک واحد تولیدی در زمینه تولید کمپوست و بذر قارچ در شهرستان آبیک افزود: تعداد واحدهای تولیدی موفق در استان کم نیستند و می توان با حمایت از طرح های توسعه آنها میزان اشتغال و تولید استان را با هزینه کمتر نسبت به ایجاد واحدهای جدید افزایش داد.
وی با اشاره به مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی در استان،گفت: فرسودگی ماشین آلات و فناوری قدیمی از جمله دلایلی هستند که موجب افزایش قیمت تولید محصول و ناتوانی تولیدکننده برای رقابت در بازار شده است.
استاندار قزوین گفت: می توان با حمایت از واحدهای تولیدی برای نوسازی تجهیزات و وارد سازی فناوری جدید قیمت محصول نهایی تولید شده را کاهش داد و توان رقابت تولیدکننده را در بازار افزایش داد.
زاهدی در ادامه از عملیات زه کشی در اراضی شوره زار روستای آلاداغلو شهرستان آبیک توسط بخش خصوصی که موجب ایجاد فضای سبز ،باغ پسته و تبدیل آب شور روستاهای آلاداغلو،محمودیان و زاغه به آب شرب شده است، بازدید کرد.
مسعود اسدی مجری این طرح نیز به استاندار قزوین گفت: آماده ایم با پشتیبانی مسئولان این طرح موفق را برای احیای شوره زارهای کشور با صرف هزینه اندک اجرا کنیم.
شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در شرق استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.