به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه روز دوشنبه در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین افزود: ایجاد و راه اندازی این صندوق های اعتباری به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به موقع است.
وی هدف از تشکیل این صندوق ها را ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق اجرای برنامه های آموزشی ،تجمیع پس انداز خانوارهای روستایی در جهت تامین مالی فعالیت های درآمد زا و افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد از طریق پرداخت تسهیلات خرد دانست.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه به ویژگی های این صندوق ها اشاره کرد و گفت: ایجاد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی به لحاظ دسترسی سریع زنان روستایی به منابع اعتباری مطمئن و به موقع می تواند به عنوان پایه ای جهت تحقق پروژه های دیگر از جمله طرح های کارآفرینی، تشکیل تعاونی، اشتغال زایی ودیگر تشکل های اقتصادی زنان محسوب شود.
خمسه همچنین گفت: با همکاری بانک ها و پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین می توان زمینه اشتغال و تولید را در مناطق روستایی فراهم کرد .
وی در پایان برآمادگی این سازمان برای همکاری با بانک ها برای استفاده از تسهیلات ویژه برای بهره برداران بخش کشاورزی تاکید کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.