مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه با 24 غرفه شامل محصولات کشاورزی، نهال، و ماشین آلات بخش کشاورزی شهرستان خنداب و با حضور شرکت های دانش بنیان این استان های مرکزی و تهران برگزار شده است.
سید حسن هاشمی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت های بخش کشاورزی، تولیدات زنان روستایی شهرستان خنداب به مصرف کنندگان و برجسته سازی نقش شرکت های تولیدکننده محصولات کشاورزی در سطح استان و کشور پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی شهرستان خنداب به مدت 2 روز در روستای اناج برگزار و از ساعت 10 صبح تا 19 پذیرای مراجعه کنندگان است.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه جشنواره غذا ، ماهی و آیین انتخاب میوه و خوشه تولیدی برتر شهرستان خنداب برگزار می شود.
خنداب با جمعیت 58 هزار و 262 نفر در غرب استان مرکزی واقع شده است و با توجه به ظرفیت های خاص منطقه یکی از قطب های کشاورزی و گردشگری طبیعی استان مرکزی به شمار می رود.
انگور، سیب، هلو و گوجه از جمله محصولات کشاورزی شهرستان خنداب است که محصول انگور به عنوان مهمترین محصول این منطقه به صورت کشمش فراوری و به کشورهای مختلف صادر می‌شود.
این شهرستان از چهار دهستان و دو شهر شامل شهرهای خنداب و جاورسیان و دهستان‌های جاورسیان، سنگ سفید، اناج، دهچال تشکیل شده است.
1955/3075/ خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.