حجت الله آقاعلیخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا سال گذشته از 10 نمازخانه واحدهای تولیدی سطح استان قزوین بازدید به عمل آمد.
وی اضافه کرد: امسال نیز سه مرحله بازدید از نمازخانه واحدهای تولیدی و شرکت های فعال از قبیل نیروگاه شهید رجایی، کارخانه نیرو محرکه و شرکت کاشی پارس صورت گرفت.
آقا علیخانی خاطر نشان ساخت: در بازدیدهای انجام شده توسعه و بهبود فضای نمازخانه ها ، جذب حداکثری کارگران به امر نماز و ترویج این معروف در بین جامعه هدف به مدیران واحدهای تولیدی توصیه می شود.
به گفته وی، شرکت ها و واحدهای تولیدی تحت پوشش نهادها و بنیادهای دولتی و نیمه دولتی از وضعیت خوبی در زمینه نمازخانه ها برخوردار بوده اما برخی واحدهای خصوصی در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده که تذکرهای لازم به آنها داده شده است.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: یکی از برنامه های دیگر اداره تعاون استان در زمینه ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف، برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش است که سال گذشته با حضور 250 کارگر برگزار شد.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام این رقابت های قرآنی امسال از 20 خرداد ماه کلید خورده و پیش بینی می کنیم حدود 350 نفر در این رقابت ها شرکت کنند.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن برای کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، خانواده‌های آنان و همچنین افراد تحت پوشش بهزیستی و تامین اجتماعی در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.