به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش ضیاء آباد که در بخشداری این شهر برگزار شد، افزود: اسلام دین رحمت است و همه علما نیز بر میانه روی و اعتدال در جامعه تاکید دارند.
وی ادامه داد: اگر زد و بندهای سیاسی در جامعه وجود نداشته باشد بسیاری از مشکلات برطرف می شود اما جای تاسف است که برخی ها برای کارهای خود به این نوع مسایل متوسل می شوند.
به گفته طاهرخانی، بسیاری از مسائل شهرستان تاکستان مغفول مانده که مسئولان و مدیران باید در این زمینه پاسخگو باشند.
وی خاطر نشان کرد: مدیرانی که دلسوز باشند با یک تماس مردم برای حل مشکلات اقدام می کنند و این اهتمام آنها ربطی به مسائل جریانی، اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد.
طاهرخانی ادامه داد: باید عزم و اراده جدی مسئولان را با ایجاد انگیزه تقویت کنیم تا برای حل مشکلات مردم به طور جدی وارد عمل شوند.
وی با بیان اینکه اگر در جامعه بی عدالتی و رانت وجود نداشته باشد مردم با یک نان خالی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان ایستادگی می کنند، گفت: امیدواریم شاهد توزیع عادلانه خدمات در جامعه در راستای افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ضیاء آباد خاستگاه علمای بزرگی مانند سلیمی و شهسواری بوده و مومنان و شهدای بزرگی از این خطه برخاسته اند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: به عنوان مثال شهید خلبان لشگری از این شهر برخاسته و بعد از اسارت به دلیل ضایعات دوران اسیر و جنگ به شهادت رسید و اسوه ای از صبر و جانفشانی برای نسل های آینده قرار گرفت.
بخش ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان در 65 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.