به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، فرزاد فرهادی روز یکشنبه افزود: این طرح معنوی با هدف دلجویی از خانواده های تحت حمایت و ایتام نیازمند در سطح استان طی شبهای ماه مبارک رمضان انجام می شود.
وی اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه با هدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی(ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیرین نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به نیازمندان و ایتام تحت حمایت پیش بینی شده است.
به گفته وی در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه از 6 هزارو 500 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد قزوین بازدید می شود.
فرهادی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیران و نیکوکاران در منزل یک هزار و 664 یتیم، یک هزار و 627 معلول و بیمار، 343 مددجوی سادات و 692 مددجوی مجری طرح اشتغال حاضر شدند و مجموع کمک‌ های جمع آوری شده مربوط به این طرح نیز بیش از 6 میلیارد و 550 میلیون ریال بود.
معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی دیگر از برنامه‌ های کمیته امداد در اجرای طرح مفتاح الجنه حامی یابی است از این رو وقتی حامیان از نزدیک در جریان مشکلات مختلف یک خانوار تحت حمایت قرار می‌گیرند،انگیزه بیشتری برای دعوت از دیگران برای مشارکت در خدمت به محرومان پیدا می‌ کنند.
وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از طریق شماره حساب 111 بانک ملی و با شماره کارت 6037991899645406 و همچنین از طریق سامانه تلفن همراه #0283*8877* آماده دریافت کمک‌ های مردمی است.
در حال حاضر 6 هزار و 500 مددجوی قزوینی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان قزوین هستند.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.