به گزارش ایرنا، این فیلم در مدت 2 روز اکران خود در سینماهای قزوین 20 میلیون ریال فروش داشته و در ردیف چند فیلم پرفروش استان قرار گرفته است.
ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان فیلم به وقت شام پس از پایان سانس اول نمایش در جمع تماشاگران این فیلم گفت: توجه به محتوای فیلم ها با توجه به حضور نزدیک به چهار دهه در امر ساخت و کارگردانی فیلم، همواره برایم از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است.
وی اضافه کرد: همیشه سعی دارم تا در فیلم های خود به دغدغه ها و مسایل روز جامعه توجه خاص داشته باشم و آنها را صریح و روان به مخاطبان خود عرضه کنم.
حاتمی کیا در ادامه با بیان اینکه متاسفانه با گذشت 30 سال از پایان جنگ هنوز آثار غم آن در شهر خرمشهر وجود دارد، گفت: مسئولان شهری و کشوری ما چرا تاکنون نتوانسته اند این مساله را حل کنند؟
این کارگردان سینمای جنگ اضافه کرد: زمانی در یک کشور جنگی رخ داد و مردانی نیز با عنوان مدافعان حرم برای پاسداشت این مرز و بوم جان خود را در دست گرفته و به پیشواز آن رفتند و ما هم سعی کردیم تنها گوشه ای از این رشادت ها را در فیلم به وقت شام منعکس کنیم.
حاتمی کیا با بیان اینکه در فیلم به وقت شام سعی کردیم جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم را برای کسانی که وضعیت یک کشور جنگ زده را از نزدیک مشاهده نکرده اند را به تصویر بکشانیم، گفت: امیدواریم کسانی که تجربه و لذت تماشای این فیلم را مشاهده کردند، بتوانند آن را نیز به دیگران منتقل کنند.
مدیر امور سینمایی استان قزوین نیز در خصوص حضور حاتمی کیا در قزوین، گفت: اشتیاق مردم و استقبال مدیر برنامه های این کارگردان در شهرهای مختلف کشور باعث شد تا برای اکران این فیلم از حضور ایشان دعوت به عمل آوریم.
اسکندر نادری پور با اشاره به اینکه اکران فیلم به وقت شام در 6 سانس و در 2 سینمای بهمن و مهتاب قزوین به نمایش گذاشته شد، افزود: حضور این فیلم اتفاق خوبی در قزوین بود و از این پس تلاش داریم تا از عوامل و سازندگان فیلم های پرفروش در چنین مراسم هایی دعوت به عمل آوریم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.