به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: در صورت وجود ثبات اقتصادی، فعالان این حوزه نیز تکلیف خود را دانسته و با برنامه ریزی بهتر برای تولید و صادرات که نتیجه آن رونق اقتصادی و اشتغالزایی پایدار خواهد بود، اقدام می کنند.
وی ادامه داد: همه دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی مشکل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را در خصوص نوسان قیمت ارز دسته بندی کرده تا معضلات موجود جهت رفع و اصلاح با معاون اول رئیس جمهوری در میان گذاشته شود.
وی به وجود گلوگاه هایی در استان که به طور مرتب وقفه در کار بخش خصوصی ایجاد می کنند اشاره کرد و گفت: با جمع بندی چنین مشکلاتی در حوزه صنفی و تولیدی، برای حل آنها باید اقدام لازم را به عمل آورد.
زاهدی با اشاره به مخالفت خود در عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه ها، افزود: این مساله موجب ضرر و زیان اصناف، مصرف کنندگان و خریداران است و باید بررسی های بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.
استاندار قزوین ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی تنها خرید کالای ایرانی نیست و شعار امسال هم از سوی مقام معظم رهبری در حمایت و مصرف کالای ایرانی معنا پیدا می کند.
وی با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، گفت: با روش های مختلف می توان برای حمایت از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تولید داخل اقدام کرد تا مصرف کالای ایرانی را با تحریک تقاضا و بازار در جامعه نهادینه سازیم.
وی اظهار کرد: با استفاده از سامانه های جدید و تکنولوژی های به روز نیز می توان برای فروش و معرفی کالای ایرانی استفاده کرد و مردم را با محصولات با کیفیت ایرانی آشنا ساخت.
استاندار قزوین ادامه داد: فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی باید با همکاری رسانه ها صورت پذیرد تا ذهن نامناسب نسبت به کالای ایرانی از میان برود.
زاهدی در پایان افزود: خوشبختانه تنوع تولید محصولات در استان قزوین فراوان بوده و می توان با پرداخت تسهیلات برای افزایش خرید کالاهای ایرانی اقدام کرد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.