به گزارش ایرنا، این بیمارستان خیریه با ظرفیت 160 تخت در مساحتی به وسعت پنج هکتار احداث خواهد شد.
این بیمارستان با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار با مشارکت دولت و شرکت بین المللی بیمارستان سازی و داروسازی سجادیه احداث می شود.
مقرر شده است تا تعرفه های درمانی این بیمارستان پس از راه اندازی به شکل دولتی باشد.
این بیمارستان پس از راه اندازی علاوه بر برخورداری از چهاربخش تخصصی اطفال، جراحی،زنان و داخلی شامل بخش های تخصصی و فوق تخصصی سوانح و سوختگی نیز خواهد بود.
به دلیل موقعیت این مرکز درمانی در کنار جاده اصلی و آزادراه قزوین-کرج امکاناتی فراتر از یک بخش اورژانس بیمارستان جنرال برای مداوای مصدومان سوانح جاده ای و همچنین حوادث سوختگی در آن پیش بینی شده است.
در این بیمارستان پس از راه اندازی ارایه خدمات اورژانس هوایی و زمینی به بیماران حادثه دیده پیش بینی شده است.
در این مرکز درمانی همچنین به منظور حمایت از خانواده و همراهان بیماران و همچنین پزشکان مقیم، امکانات هتلینگ نیز پیش بینی شده است.
همچنین یک مسجد و آمفی تئاتر نیز برای انجام فعالیت های فرهنگی،آموزشی و برگزاری سمینارهای علمی در این بیمارستان پیش بینی شده است.
داوود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در آیین حضور داشتند.
هم اکنون ساخت 2 بیمارستان 700 تختخوابی قزوین و 150 تختوابی الوند نیز در استان قزوین در حال انجام و پیگیری است.
ناحیه شهری مهرگان محمدیه محل ساخت این طرح درمانی واقع در 18 کیلومتری شرق قزوین، شهری تازه تاسیس از توابع شهرستان البرز است و با دارا بودن بیش از 30 هزار واحد مسکونی یکی از بزرگترین سایت های مسکن مهر کشور به شمار می رود.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.