بهزاد رمضانی فرخانی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بر اجرای طرح ارتقای هتلینگ این بیمارستان تاکید کرد و گفت: عملیات ساخت این پروژه در مرحله اول در بخش جراحی زنان شامل چهار محور است.
وی محورهای این پروژه را شامل محور تجهیزات نوسازی، تجهیزات پزشکی، نوسازی و بهسازی محور بهداشت، محور ساختمان و تجهیزات عنوان کرد.
وی افزود: تاکنون از مجموع 32 میلیارد ریال در نظر گرفته شده برای هتلینگ بخش جراحی زنان این مزکز 12 میلیارد ریال از محل منابع سازمانی جذب شده است.
رمضانی فرخانی اظهار کرد: این پروژه 5 ساله تعریف شده است در سال آینده در بخش های دیگر هتلینگ اجرایی می شود.
سرپرست بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد گفت: در این راستا با توجه به این که تخت های مصوب بیمارستانی باید مجهز و فعال بمانند اقدام به ساخت بخش پشتیبان هتلینگ بیمارستان کرده ایم.
وی ظرفیت تخت بخش پشتیبان هتلینگ بیمارستان را 18 تخت ذکر کرد و افزود: در حال حاضر این تخت ها به بهره برداری رسیده است.
سرپرست بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد افزود: تمام تجهیزات مستقر دراین بخش نوسازی شده و بخش اطفال نیز در آن استقرار پیدا کرده است.
رمضانی فرخانی در رابطه با تجهیزات و خدمات بخش جراحی زنان بیمارستان، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و بیمه شدگان تامین اجتماعی این اتاق ها مجهز به آخرین سیستم های تجهیزاتی به روز، تخت های استاندارد و هر اتاق دارای سرویس های بهداشتی، حمام است.
وی افزود: همچنین سیستم های صوتی و تصویری به روز رسانی شده و از نظر استاندارد تخت ها همه مجهز به صندلی همراه و تخت شو است.
به گزارش ایرنا طرح ارتقای هتلینگ این بیمارستان با 45 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است، در این راستا تمامی امکانات و ساختار شامل فضای فیزیکی، توقف گاه اختصاصی پرسنل و مراجعه کننده ها، فضای بازی بچه ها، فضای استراحت مراجعان، روشنایی، وسایل و حتی ظروف تغذیه و نوع غذا تغییر خواهد کرد.
این بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.