به گزارش ایرنا،علی صفری روز دوشنبه در نشست خبری ستاد خدمات سفر استان قزوین افزود: در راستای خدمات بهینه به گردشگران و شهروندان، ستاد نوروزی شهرداری از یک ماه گذشته با عضویت معاونان و کارشناسان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران و گردشگران، علاوه بر تامین زیرساخت ها باید در حوزه اطلاع رسانی نیز گام های اساسی برداشته شود.
صفری با اشاره به اقدامات شهرداری قزوین در سه حوزه خدمات، شادابی و افزایش نشاط اجتماعی و گردشگری در ایام نوروز، ادامه داد:
در بخش خدمات، زیرساخت های مناسب را خصوصا در حوزه حمل و نقل عمومی با وارد کردن 20دستگاه اتوبوس پیشرفته تامین کرده ایم.
وی، تجهیز اتوبوس های گردشگری به اینترنت را نیز یکی از خدمات مدیریت شهری برای شهروندان اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم ما در ایام نوروز برگزاری اولین جشنواره سنت ها و اقوام ایرانی است که در 2مقطع زمانی 23 اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه و همچنین نیمه دوم نوروز تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه جشنواره های مختلف خیابانی نیز از مدتی قبل آغاز شده اند،گفت:در سال جاری با رویکرد محلات از تمرکز برنامه ها در یک نقطه پرهیز کرده ایم.
شهردار قزوین افزود: بنا داریم در میدان آزادی (سبزه میدان) نیز طی ایام نوروز با هدف ارتقای نشاط شهروندان و گردشگران تئاترهای خیابانی و موسیقی سنتی اجرا کنیم.
وی افزود: اتوبوس شادی در سطح شهر و کاروان شادی بهار از چند روز آینده آغاز به کار می کند و در تعامل با میراث فرهنگی و استانداری امیدواریم در ارایه خدمات بهتری نسبت به سال های گذشته از مجموعه شهرداری به گردشگران و شهروندان ارایه شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.