محمدرضا خیرخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ژیمناستیک کشورمان امشب با 6 ورزشکار، سرمربی و مربی به همراه یک سرپرست به جمهوری آذربایجان، محل مسابقات اعزام خواهد شد.
به گفته وی، سعید کیخا، عبدالله جامعه داری، رضا فرنیا، محمدرضا خسرونژاد، معین صفدری و محمد شفیعی در رقابت های ورلد کاپ باکو حاضر هستند.
وی با اشاره به سطح بالای این رقابت ها، اظهار داشت: حضور قهرمانان جهان از تیم هایی مانند چین، کره، روسیه و کانادا سطح رقابت های این دوره را بالا برده و این در حالی است که با توجه به میزان آمادگی ملی پوشان ما، شانس صعود به جمع هشت نفر در ماده های خرک و دارحلقه را داریم.
خیرخواه، حضور در رقابت های جهانی باکو را به منظور آمادگی نفرات تیم ملی ژیمناستیک کشورمان برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی جاکارتا که 6 ماه دیگر به میزبانی اندونزی برگزار می شود دانست و گفت: برای این منظور اعضای تیم ملی در اردوی های آمادگی که در شهرهای قزوین، همدان، کرمان، لرستان، مرکزی و تهران برگزار شد، حضور یافتند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در پایان افزود: نفرات حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی امشب به باکو، محل برگزاری مسابقات جهانی این رشته پرواز خواهند کرد و 28 اسفند ماه نیز به کشور بازمی گردند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.