در گفت وگوی اختصاصی با جی پلاس؛

ملی پوش فوتسال زنان روسیه: ما با حجاب توانستیم پیروز شویم/ از حضور زنان ایرانی در ورزشگاه احساس خوبی داشتیم

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: پیش از این شنیده بودم که زنان ایرانی نمی توانند در سالن برگزاری مسابقه ها حاضر باشند اما از اینکه آن ها را دیدم بسیار خوشحال شدم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتسال بانوان روسیه برابر دختران فوتسالیست ایران دو بازی تدارکاتی را در تهران برگزار کرد که یک بازی با برتری ایران و یک بازی با برتری روس ها به پایان رسید. در دیدار اول ایران 2 بر یک پیروز شد اما بازی دوم را در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی همراه بود 3-4 شکست خورد.

روس ها برای قهرمانی اروپا و ایران برای قهرمانی آسیا آماده می شوند.

"لیندا سوخانووا" دروازه بان شماره یک روسیه در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره دو بازی دوستانه با تیم ملی ایران اظهار کرد: ایران و روسیه هرسال بازی تدارکاتی برگزار می کنند. در بازی نخست ایران بهتر از ما بود ولی ما توانستیم در گل اول را بزنیم. شرایط در بازی اول این طور بود که نتوانستیم این پیروزی را حفظ کنیم و شکست خوردیم.

لیندا در ادامه گفت: در بازی دوم تیم ما شرایط خوبی در ابتدا نداشت و دو گل را از ایران دریافت کردیم. بازیکنان ما خیلی زود همه چیز را به مانند ابتدای بازی کردند و دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند. در نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم این بازی را با یک گل اختلاف ببریم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان روسیه گفت: کادر فنی تیم ملی روسیه بازی اول را بررسی کرد و ما به همین دلیل توانستیم در بازی دوم بازی را در اختیار بگیریم و برنده هم باشیم. کسانی که بازی ما را دیدند می دانند که در دومین مسابقه خیلی بهتر کار کردیم.

او درباره تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز تصریح کرد: ایران در آسیا بهترین تیم است و به همین دلیل ما هر سال با این تیم بازی می کنیم. بازیکنان ایرانی خیلی جنگنده هستند و در بازی هایی که با هم داشتیم خیلی ما را اذیت کردند.

لیندا در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران را بیشتر می پسندد، اظهار کرد: تیم ایران در کل بازیکنان خوبی دارد ولی بازیکنی که در دو بازی به ما گل زد (سارا شیربیگی) بازیکن خیلی خوبی بود. البته من می دانم بهترین بازیکن ایران مصدوم بود و نتوانست با ما بازی کند و شاید این از خوش شانسی ما بود (باخنده).

او درباره دروازه بان های تیم ملی ایران نیز، خاطرنشان کرد: اگر اشتباه نکنم در هردو بازی دو دروازه بان متفاوت در درون دروازه ایران بودند. من دروازه بان اول ایران را می شناسم و در بسیاری از بازی های بین المللی عملکرد او را دیده ام. فکر نمی کنم تیم ملی فوتسال بانوان ایران در پست دروازه بانی مشکلی داشته باشد.

لیندا سوخانووا درباره تیم ملی روسیه نیز افزود: ما برای رقابت های قهرمانی اروپا آماده می شویم و تغییرات زیادی در تیم روسیه رخ داده است. ما برای قهرمانی در اروپا آماده می شویم و از ما انتظار می رود که بتوانیم به این عنوان برسیم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان روسیه درباره بازی با حجاب اسلامی هم به جی پلاس گفت: ما به فرهنگ کشورهای دیگر احترام می گذاریم و مشکلی برای بازی کردن با حجاب ایرانی ها نداشتیم. شاید برای ما چون عادت نداشتیم کمی سخت بود اما نه آن طوری که برای بازی ما مشکلی ایجاد کند. اتفاقا ما با حجاب توانستیم ایران را ببریم (باخنده)!

لیندا سوخانووا در پایان، تصریح کرد: خیلی دوست داشتم زمان بیشتری برای حضور در ایران داشتیم تا می توانستیم بیشتر با این کشور آشنا شویم. من از حضور تماشاگران زن در سالن بازی بسیار لذت بردم و فکر می کنم آن ها روی بازی تیم ایران تاثیر زیادی داشتند. من شنیده بودم زنان نمی توانند به سالن بیایند اما از اینکه دیدم در بازی ایران آن ها حاضر هستند احساس خوبی داشتم.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید