ایرج اقلیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر شرایط رفاهی مانند هتل و رستوران در نزدیکی اسکله سهیلی ایجاد شود، بسیاری از تیم ها و به ویژه کشورهای آسیایی و اروپایی جزیره قشم را برای اردوی زمستانی خود انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیم های دیگر کشورها برای اردوی زمستانی خود در کشورهای گرمسیر مانند پرتقال، اسپانیا و ترکیه اردو می زنند که هزینه اردو در این کشورها بالاست.
اقلیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه ها در جزیره قشم حداقلی است، در صورت آماده شدن امکانات اولیه رفاهی، این جزیره تیم های کایاک را از سراسر جهان به خود جذب می کند.
سرمربی تیم ملی کایاک کشورمان افزود: ما نیز پس از این اردو به ترکیه می رویم تا بتوانیم با تیم های کایاک سایر کشورها تمرین مشترک برگزار کنیم.
وی ادامه داد: اگر تیم های کایاک دیگر کشورها در جزیره قشم اردو بزنند، ما تمرین مشترک خود را با سایر تیم ها در قشم دنبال می کنیم و نیازی به برگزاری اردی تمرینی در کشورهای دیگر نداریم.
اقلیمی گفت: با وجود امکان برای سفر به دیگر کشورها، به دلیل شرایط ایدئال جزیره قشم برای 2 سال پیاپی است که تمرین زمستانی خود را در قشم برگزار می کنیم.
تیم میلی کایاک کشورمان با 6 ملی پوش برای حضور در بازی های آسیایی سال آتی در جاکارتای اندونزی، اردوی زمستانی را در قشم به سر می برد.
این تیم تا دهم بهمن ماه جاری در قشم تمرین می کند.
جزیره قشم با وسعت یکهزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد.
7500/6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.