به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل درخطبه های نماز جمعه افزود: حضرت زهرا(س) با عمل خود خواست به جامعه بفهماند که حفظ ولایت در هر زمانی از حفظ جان واجب تر است و آشتی با دشمنان ولایت جز دوری ازراه خدا نیست و هرگز به این مسیر منعطف نشد.
وی با یادآوری برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در قزوین گفت: حضور مردم در صحنه، مشت محکمی بر دهان تمام یاوه گویان جهانی زد و طرفداری مردم خداجو از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را نشان داد و طبق آیه قران خداوند با جماعت بوده و یاری رسان این مملکت خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قابل اظهار کرد: یکی از مناسبت های این هفته در روز 27 بهمن شهادت سید عباس موسوی یکی از بزرگان مبارزه مقابل رژیم صهیونسیتی در لبنان است که این رژیم منحوس با تمام شخصیت های سیاسی و دانشمندان جهان اسلام دشمن بوده و با ماشین ترور خود آنان را از بین می برد.
وی اضافه کرد: خداوند همانگونه که زمین را از مومنین خالی نکرده است جانشین خوبی چون سید حسن نصرالله را به رهبری حزب الله لبنان گمارد تا به امید خدا لانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی را خراب کند.
وی گفت: سالروز قیام مردم تبریز را پیش روی داریم که سرآغاز شعار مرگ بر شاه از این شهر اسلامی شروع شد و همچنین سوم اسفند سالروز شهادت آیت الله محلاتی و ترور این بزرگوار به همواره 40 تن از مقامات مهم جمهوری اسلامی است.
وی با یادآوری سالروز کودتای رضاخان در سوم اسفند افزود: این کودتای ننگین جز خفت در دوران سردرمداری این فرد برای ایران به ارمغان نیاورد که نمونه ای از این جنایات، کشف حجاب، کشتار عظیم در مسجد گوهرشاد و همچنین تعطیلی مجالس عزای سید الشهدا و به یغما دادن شرق و غرب ایران بود.
6104/6012
خبرنگار:ناصر نیلی ** انتشار دهند: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.