به گزارش ایرنا، علی فرخ زاد بعدازظهر چهارشنبه در آیین تکریم ومعارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین افزود: در سال جاری به دلیل فرسوده بودن شبکه های توزیع شاهد چهار مورد خسارت ناشی از شکستگی شبکه های توزیع در بافت های فرسوده بوده ایم.
وی اظهار کرد: با اصلاح شبکه در این مناطق علاوه بر رفع مشکلات مردم از هزینه های اضافی در این بخش توسط شرکت آب و فاضلاب نیز جلوگیری می شود.
فرخ زاد افزود: شرکت آب و فاضلاب به نسبت دیگر دستگاه های اجرایی خدمات متفاوت تری را برای مردم ارائه می کند و عدم خدمت رسانی به موقع از سوی این دستگاه کاملا ملموس خواهد بود بنابراین با توجه به حساسیت این موضوع برنامه ریزی اصولی به منظور استمرار خدمت رسانی در هر شرایط باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: برای مرتفع ساختن مشکلات موجود در صنعت آب استان باید بیش از گذشته از توانمندی های خود در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان شاهد مشکلاتی در زمینه کیفیت و کمیت هستیم، افزود: تا زمانی که پروژه آبرسانی از سد طالقان در استان اجرا شود نیاز است که طرح های کوتاه مدت در جهت رفع این مشکلات مورد توجه قرار بگیرد.
فرخ زاد ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر اقدام های خوبی در این زمینه صورت گرفته ولی با توجه به فرا رسیدن سال نو و بالا رفتن پیک مصرف آب در استان باید تهمیدات لازم در این خصوص صورت گیرد تا شاهد بحران و چالشی نباشیم.
وی به پروژه های نیمه تمام آب در استان قزوین اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این طرح ها می توان از ظرفیت شوراهای اسلامی و شهرداری ها و بخش خصوصی نیز استفاده کرد.
فرخ زاد در پایان بر استفاده از توانمندی نیروهای کارشناس در این بخش و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و ارتباط بیشتر با سازمان مرکزی برای مرتفع کردن مشکلات موجود توسط شرکت آب و فاضلاب قزوین تاکید کرد.
در حال حاضر 60 درصد جمعیت استان قزوین زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین هستند.
در پایان این آیین ضمن قدردانی از خدمات احمد هجرانفر مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، داراب بیرانوندی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.