مهدیه سادات قافله باشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه پیشنهادی 97 شهرداری قزوین با نگاه به اقتصاد مقاومتی و با رقم 6 هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار نسبت به بودجه سال جاری 14درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: تاکنون موارد زیادی از بودجه پیشنهادی 97 مورد بررسی و تصویب قرارگرفته که بررسی کدهای درآمدی سازمان ها، کدهای عمرانی، تملک پروژه های شهرداری و هزینه های جاری از جمله آنها بوده است.
قافله باشی ادامه داد: کدهای مربوط به سازمان های شهرداری از جمله فضای سبز، مدیریت پسماند، آرامستان ها، میادین و فراورده های کشاورزی ، ترافیک، معاونت خدمات شهری، معاونت ترافیک، سازمان نوسازی و بهسازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فناوری اطلاعات و خدمات طراحی و پایانه ها نیز در همین مدت بررسی و تصویب شدند.
قافله باشی ادامه داد: در سال جاری با توجه به تاکید اعضای شورای شهر قزوین برخی موارد برای اولین بار در لایحه بودجه گنجانده شد که برگزاری استارت آپ ها، رصد خانه شهرداری، بهسازی معابر و ابنیه و مناسب سازی معابر برای معلولان از جمله آنها بوده است.
وی افزود: بررسی و تصویب اعتبارات دیگر طرح ها از جمله تراموا، سازمان فرهنگی ورزشی و هفته نامه پیام شهر نیز باقی مانده که در جلسات آینده شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: تمام تلاش شورای پنجم بر این است که بررسی و تصویب لایحه بودجه 97 تا پایان بهمن ماه به اتمام برسد.
لایحه بودجه 97 شهرداری قزوین 30 دی ماه سال جاری از سوی شهردار برای تصویب تقدیم شورای شهر شد.
219 پروژه در این لایحه پیش بینی شده که 57 مورد طرح عمرانی، 33 مورد طرح ترافیکی و 31 مورد طرح خدمات شهری از جمله آنها است.
اعتبار در نظرگرفته شده شهرداری قزوین در لایحه بودجه تقدیم شده به شورا برای سال جاری پنج هزار و 160 میلیارد ریال بوده است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.