“نژاد جهانی” روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان، وضعیت ترافیکی سردشت را نامطلوب ارزیابی و اظهار کرد: سردشت شهری طولی بوده که تنها یک ورودی و خروجی دارد و بخشی از مشکلات ترافیکی ناشی از این موضوع است.
فرماندار سردشت در خصوص مشخصات فیزیکی طرح خروجی دوم شهر، افزود: این طرح به طول 4.5 کیلومتر به سمت جاده دسترسی سد سردشت ادامه می یابد و با نگاهی بلندمدت قابلیت توسعه به 2 باند را هم دارد.
وی دلایل کالبدی، فرهنگی و فضایی را از دیگر عوامل تاثیرگذار بر شرایط نامطلوب ترافیکی شهر عنوان کرد و گفت: وضعیت توپوگرافی، محیط داخل شهر، وجود خودروهای بدون پلاک، پارک به صورت دوبل، نبود پارکینگ اختصاصی در ساختمان هایی که در گذشته ساخته شده و نبود پارکینگ عمومی از جمله عواملی است که باید مورد توجه شهروندان و شهرداری قرار گیرد.
به گزارش ایرنا مکان یابی و استقرار میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری، حذف فلکه انگور، اولویت بندی و جمع آوری دست فروشان و شغل های مزاحم در خیابان های پرتردد، تشکیل گروه های ارشادی برای فرهنگ سازی، ملزم شدن شورای اسلامی شهر به حذف جرایم پارکینگ و هدایت هدفمند آنها، حذف و تصحیح نقاط حادثه خیز از دیگر مصوبه های مهم جلسه شورای ترافیک سردشت بود.
شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان عربی و همجوار با شمال عراق قرار دارد.
7562/3093/3072
** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.