به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در جریان سفر یکروزه به شهرستان آبیک همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ابتدا مجتمع آبرسانی شهید حججی در بخش بشاریات را افتتاح کرد.
این مجتمع با 14میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی به هفت روستا از قبیل منبره، گلیزور،نودوز و موجین را برعهده دارد.
این مجتمع 880 مشترک و سه هزار و 520 نفر تحت پوشش دارد.
استاندار قزوین در ادامه از طرح های راه سازی و روکش آسفالت روستایی که توسط بسیج سازندگی و اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان آبیک انجام شده را به بهره برداری رساند.
14 کیلومتر مسیر راه های روستایی شهرستان و شهرآباد،خاکشان و محمودآباد با همت بسیج سازندگی و 35 میلیارد ریال اعتبار و هفت کیلومتر مسیر روستایی حاجی تپه به زاغه، جذمه و قره قباد به کمال آباد با 10 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های به بهره برداری رسیدند در این حوزه بودند.
با حضور استاندار قزوین همچنین یک باب مسکن مددجویی در روستای خرم پشته بخش بشاریات با 450 میلیون ریال اعتبار از آورده متقاضی،خیر و کمیته امداد مورد افتتاح قرار گرفت.
استاندار قزوین در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی انقلاب محرومان و مستضعفان بود و باید بیش از گذشته به اقشار نیازمند جامعه توجه کنیم.
عبدالمحمد زاهدی افزود: کاهش یک هزار و 700 خانواری جامعه آماری کمیته امداد استان در سال جاری توفیق بسیار بزرگی است و باید از مسئولان مربوطه در این خصوص قدردانی کرد.
وی افزود:خدمت به این جامعه نعمت بزرگی است و امیدواریم خدمت رسانان در این مسیر موفق باشند.
مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این مراسم گفت: سه هزار و 165فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سال جاری ایجاد شده است و امیدواریم اعتبارات سفر رییس جمهور تخصیص یابد تا برای افزایش اشتغالزایی به پنج هزار نفر اقدام کنیم.
استاندار قزوین در ادامه یک واحد گاوداری شیری 500 راسی با 16میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تولید 26 تن شیر در روز را در بخش مرکزی بشاریات افتتاح کرد.
زاهدی همچنین بوستان بانوان به نام پروین اعتصامی را در شهر آبیک که در 2 هکتار مساحت و با 16میلیارد ریال اعتبار احداث شده است را به بهره برداری رساند.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در شرق استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.