به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم بزرگداشت دهه فجر که با حضور دانش آموزان مدارس در سالن ورزشی غدیر قزوین برگزار شد افزود:انقلاب اسلامی همچنین ادامه نهضت های تمام انبیای الهی است تا وعده های خداوند بر استقلال و عزت ملت های خداجو تحقق یابد.
وی خاطرنشان کرد:چشم انداز این انقلاب ، ظهور منجی عالم بشریت و سربازان آن هم نوجوانان ما هستند که در سنگر علم و دانش، وحدت، امید و نشاط در حال تلاش هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ، چند بعدی است که از هر زاویه ای که به آن نگریسته شود، صحیح است.
وی اضافه کرد:به طور مثال تعبیر انقلاب فرهنگی، انقلاب برای آزادی، استقلال و انقلاب علمی، همگی در معرفی این انقلاب تعابیر مناسبی هستند.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه از منظر قرآنی همه انگیزه های انقلابی ما برخاسته از قرآن است ادامه داد: به طور مثال به مصداق آیه پنجم سوره قصص که خداوند وعده داده زمین را به مستضعفان عالم عطا کند، کسی که به این وعده باور داشته باشد نمی تواند سلطه رژیم طاغوت را بپذیرد.
امام جمعه قزوین با اشاره به نمونه هایی از شاهان در دوره انبیاء الهی ادامه داد: پادشاهان دنیا در طول اعصار مختلف همواره مردم را مورد تحقیر و توهین قرار می دادند، تا ملتها نتوانند به استقلال برسند.
آئین گلبانگ انقلاب به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروز انقلاب ، با حضورجمع کثیری از دانش آموزان پایه های مختلف برگزار شد.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.