به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علیرضا آشناگر در بازدید از مرکز توسعه خدمات اجتماعی (مرکز میان راهی) قزوین همچنین در گفتگو با بهبودیافتگان از دام اعتیاد، عزم راسخ آنان را در نبرد با با این معضل ستودنی دانست و از مسئولان مرکز خواست تا امکانات و تجهیزات بیشتری را در اختیار آنان قرار دهند.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز شرح مبسوطی از تاسیس و راه اندازی مرکز توسعه خدمات اجتماعی ارائه و و خواستار مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در تجهیز این مرکز شد.
مریم بیدخام فضای جغرافیایی مرکز را ناکافی دانست و خواستار در اختیار قرار دادن فضای دیگری در کنار این مرکز جهت ساماندهی بهبودیافتگان شد.
بیدخام با تاکید بر تاسیس و راه اندازی مرکز توسعه خدمات اجتماعی ویژه بانوان ادامه داد: از جمله مسائلی که مورد نظر دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری است راه اندازی مرکزی ویژه بانوان است.
مدیر توسعه خدمات اجتماعی نیز در این بازدید با تشریح وظایف این مرکز گفت: افراد کارتن خواب به دلیل هوای سرد و نداشتن سرپناه و اسکان ، توسط عوامل انتظامی مستقر در این حوزه ، طی حکمی ازسوی معاونت محترم دادستانی در این مکان اسکان داده می شوند.
مرتضی رحمانی افزود: تیم گشتی این حوزه به صورت شبانه روزی نسبت به شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب های پراکنده در شهر اقدام و آنان را برای اسکان موقت به این مرکز انتقال می دهد.
وی اضافه کرد: کمپ های ماده 16 این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پذیرش افراد بی سرپناه ، بی خانمان، کارتن خواب است و آنان از یک وعده غذا و امکانات رفاهی و کلاسهای آموزشی بهره مند می شوند
وی از شهروندان قزوینی خواست در صورت مشاهده این افراد با شماره تلفن 33354020 و یا با سامانه 137 شهرداری تماس برقرار کنند تا عوامل گشت سیار این مرکز نسبت به جمع آوری و اسکان آنان اقدام کند.
7388/6012 خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.