به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین افزود: هم اکنون بیکاری مهمترین مشکل کشور است و برطرف کردن آن تلاش همه جانبه و به برنامه توسعه محور نیاز دارد.
وی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تاکید کرد و افزود: آثار اشتغال ایجاد شده از سوی دستگاه های اجرایی باید در جامعه نمود داشته باشد و باعث کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و بزهکاری شود.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: جوانان و افراد بیکار، نیازمند یادگیری آموزش های فنی حرفه ای هستند و باید با فراگیری یک حرفه و فن، وارد بازار کار شوند.
اکبری اظهارداشت: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند با استفاده از تسهیلاتی که دولت در زمینه اشتغال در اختیار آن ها قرار می دهد، برای رفع این معضل تلاش کنند.
وی، میزان تعهد امسال این شهرستان برای ایجاد اشتغال را 575 تن ذکر کرد و افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال، 50 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.