به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی سه شنبه شب به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در دیدار با خانواده جانبازان 70 درصد سعید جدلی‌ها و سید عطاالله حسینی افزود: به مناسبت روز پرستار خدمت همسران جانباز رسیدیم تا این روز را به آنها تبریک گفته و از زحمات وصف‌ناپذیرشان تجلیل کنیم.
وی بر اهمیت دیدار با خانواده‌های شاهد و جانباز تاکید کرد و گفت: ما به این دیدارها احتیاج داریم تا یادمان نرود، امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مدیون چه بزرگ مردانی هستیم.
جانباز حسینی نیز در این دیدار گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از نایل شدن به درجه جانبازی، سختی‌های بسیاری متحمل شدیم و همچنان هم ادامه دارد.
وی افزود: ولی آنچه جانبازان را سرزنده نگه می‌دارد، دیدار مسوولان از ماست که نشان می‌دهد شما عزیزان ما را فراموش نکردید و این ارزشمند است.
وی گفت: همسران جانبازان، شبانه‌روز در حال پرستاری شوهرانشان هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند که جا دارد از ایثارگری‌های آنان تجلیل شود.
در این دیدارها جانبازان به بازگویی خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در ادامه استاندار قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از همسران جانبازان تجلیل کرد.
در این دیدار عبدالرضا میقانی مدیرکل حوزه استاندتر، مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین و معصومه مرادیان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین،رضا سجادفر مشاور استاندار در امور ایثارگران و حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند.
6012 انتشار: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.