به گزارش ایرنا ، سردار عبدالله عراقی پنجشنبه شب در یادواره شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 که با حضورجمعی از خانواده شهدا در حسینه چهار انبیاء قزوین برگزار شد، افزود: ملت ما برای حفظ امنیت و دفاع از ارزشهای اسلامی مبارزه خواهد کرد.
وی اظهار کرد : ملت ایران همیشه در برابر استکبار جهانی می ایستد چرا که استبکار جهانی که درراس آن آمریکا و اسرائیل قرار دارند همیشه برای ما مانع تراشی می کنند ولی ملت هوشیا، همیشه گوش به فرمان ولایت بوده و در جبهه های حق علیه باطل مبارزه خواهد کرد.
سردار عراقی ادامه داد: در حال حاضر امنیت ، عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خون شهدایی است که در راه دفاع از دین و خاک کشورشان جان خود را نثارکردند.
وی در این مراسم که در سالروز آغاز عملیات حماسه آفرین کربلای 5 برگزار شد، اضافه کرد: ما باید به این نسل جوان بیاموزیم که راز ماندگاری شهدای سرافراز چه بوده و آنان را، الگو برای نسل جوان خود قرار دهیم .
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه شهدای کربلا حرکت کردند و هر چه در کربلا رخ داد مشابه آن نیز در دفاع مقدس صورت گرفت .
سردار عراقی اضافه کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات رزمندگان است که نباید به فراموشی سپرده شود و اگر از آن غفلت کنیم با شکست روبرو خواهیم شد.
وی از عملیات کربلای 4 و کربلای 5 رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به عنوان سخت ترین عملیات ها در این دوران یاد کرد و افزود: رزمندگان در این دو عملیات مظلومانه به خاک و خون افتادند و ماندگاری یاد این شهدا به دلیل اتصال بودن با شهدای کربلا و جایگاه ولای آنها است .
سردار عراقی با اشاره به اینکه شهدای ما برای اسلام و ولایت دفاع کردند تاکید کرد:ما نباید بگذاریم که این ارزشهای در کشور کمرنگ شودبلکه باید آن را به عنوان میراث گرانبها برای نسل های آینده انقلاب حفظ کنیم .
رزمندگان سلحشوراستان قزوین نقش موثری در عملیات کربلای 5 داشته اند.
7390**خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.