سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری تجمعات غیرقانونی در این شهرستان اظهار کرد: این تجمع غیرقانونی و هیچ گونه مجوزی نداشته و هر گونه تجمع باید دارای مجوز و از مجاری قانونی انجام شود.
وی بر ضرورت پیگیری مطالبات از طریق قانونی تاکید کرد و افزود: نباید طوری رفتار و عمل کرد تا زمینه برای شیطنت برخی افراد سودجو و فرصت طلب فراهم و از این فضا به نفع خود استفاده کرده و دست به هنجار شکنی و احیانا تخریب بیت المال بزنند.
فرماندار دهلران با اشاره به تجمع غیرقانونی عده ای در شامگاه دوشنبه در میدان بسیج این شهر گفت: با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم به اموال عمومی آسیبی وارد نشد و با اقدامات بموقع نیروی انتظامی اغتشاشگران محل را ترک کردند.
موسوی یادآور شد: دشمن و افراد سودجو و فرصت طلب همیشه سعی در استفاده از این فرصت ها به نفع خود دارند و مردمی که پیگیری مطالبات و خواسته خود هستند باید به قانون و جدا کردن صف خود از این افراد دقت داشته باشند.
وی با اشاره به هوشیاری مردم مرزدار دهلران و حضور آنها در دفاع از انقلاب و ارزش ها افزود: مردم اجازه نمی دهند عده ای فرصت طلب از این موقعیت استفاده و همه چیز به نفع خود مصادره کنند و در این تجمع نیز مردم بخوبی مانع سوء استفاده این افراد شدند.
وی داشتن مجوز قانونی از سوی نهادهای مربوطه برای هر تجمعی را ضروری دانست و گفت: با افراد و گروه هایی که قصد تجمعات غیر قانونی و هنجار شکنانه داشته باشند، برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار دهلران بر ضرورت هوشیاری خانواده ها تاکید کرد و گفت: خانواده ها باید مواظب فرزندان خود باشند تا خدای ناکرده ناخواسته در این تجمعات شرکت نکنند و از ورود فرزندان خود به این تجمعات غیرقانونی که توسط دشمنان انجام می شود و اهداف خاص خود را دنبال می کنند جلوگیری کنند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.