به گزارش ایرنا سردار قادر کریمی چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای ناجا در شهرستان بجستان گفت: همه ما مدیون خون شهدا و جهاد مقدس و از خودگذشتگی این وارستگان آسمانی هستیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران در طول جنگ از کیان این انقلاب دفاع کردند، افزود: پس از جنگ نیز در دفاع از حریم امنیت، نیروی انتظامی شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و اسلام کرد که پرواز این لاله های آسمانی همچنان در ناجا ادامه دارد.
سردار کریمی با اشاره به فداکاری و مجاهدت جوانان غیور مدافع حرم گفت: این عزیزان هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و تفکر و انگیزه جهاد در اسلام را زنده و پویا نگه داشته اند، گفت: وظیفه ما دفاع از خون مطهر و آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی این شهیدان است.
وی حضور در این یادواره معنوی را تلنگر و فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا خواند و افزود: این یادواره فرصتی است برای ما تا با خود عهد ببندیم وظایف و تکالیف خود را با تمام وجود و خلوص نیت انجام دهیم.
در نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی که در مصلای بجستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان سید احمد شوقی مزار، علی حسینی بجستانی، محمد عبداللهی و حبیب مرادی گرامی داشته و از خانواده های آنان تجلیل شد.
بجستان در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.