به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی عصر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید عباس مختاری در رشت اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا جزء ارزش های اصلی نظام اسلامی محسوب می شوند و با کوله باری از خاطرات ایثار و شهامت فرزندان خود، زندگی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از خاطرات والدین شهدا از فرزندان خود روح و منش یاری کردن و خدمت به دیگران در سنین جوانی موج می زند.
نجفی با اشاره به اینکه نماد عشق، علاقه و ایثار در والدین شهدا به وضوح مشاهده می شود، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جزو ارزش های اصلی این نظام هستند و دیدار با خانواده های شهدا انرژی مضاعفی در مدیران برای خدمت هرچه بیشتر به مردم ایجاد می کند.
شهید عباس مختاری در سال 1362 ، در سن 18 سالگی در منطقه مریوان بر اثر بمباران هوایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در دیدار با خانواده شهید سید حسین حسنی گفت: مشاهده روحیه شاداب خانواده های معظم شهدا ما را برای پیشبرد اهداف نظام امیدوار می کند.
وی اظهار داشت: در این شب های پر فضیلت نیازمند دعای ویژه خانواده شهدا در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم هستیم.
استاندار گیلان یادآور شد: آسایش و امنیت موجود در جامعه ، حاصل خون های پاک شهدای این مرز و بوم است که باید قدردان آن باشیم.
شهید سید حسین حسنی کنارسری در سال 1362 ، در سن 20 سالگی در منطقه کرخه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
استان گیلان هشت هزار شهید در دوران پر افتخار دفاع مقدس، برای پاسداری از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی ایران هدیه کرده است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.