حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوه وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته دشمن با تمام توان علیه ایران اسلامی وارد کار شد و گروه های معاند، تروریست ها، منافقان و آمریکا و رژیم صهیونیستی رسما به پای کار آمدند و حتی ترامپ برای تشویق مردم به ناآرامی ها موضع گرفت.
وی با بیان اینکه این دشمنان پس از چند روز توطئه و تحریک عوامل خود با شکست سنگینی روبه رو شدند،گفت: جهانیان باید بدانند مردم ایران که ملتی برخاسته از یوم الله هایی چون 22 بهمن 57،روز قدس و 9 دی است اجازه جولان به دشمنان نمی دهند و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام میثاق خود را همیشه در صحنه های مختلف به نمایش گذاشته اند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: مردم از روز اول ناآرامی ها در شهرهای مختلف به میدان آمدند و دفاع خود را از کیان نظام و انقلاب اسلامی به همگان اعلام کردند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: ایران جای نفاق و فتنه نیست و دشمن باید از این حضور مردم درس بگیرد و بداند هیچگاه نمی تواند مشکلی را برای کشور ایجاد کند حتی اگر ده ها برابر بر وزن دشمنی خود بیافزاید.
وی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوب گران و هنجارشکنان،افزود: در ناآرامی های اخیر عده ای که تعداد آنان انگشت شمار بود و فریب دشمن را خورده بودند، با هوشیاری مردم کاری از پیش نبردند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه فتنه گران به 2 گروه فریب خوردگان و هنجارشکنان تقسیم می شوند،افزود: دسته نخست باید از خواب غفلت بیدار شده و به دشمن اعتماد نکنند و دسته دوم نیز که همان سربازان اندک دشمن هستند اجازه جولان نخواهند یافت و با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: مردم، قوه قضاییه و نهادهای انقلابی با حضور تاریخی خود در بزنگاه ها جلوی عرض اندام این گونه افراد و دشمنان را خواهند گرفت.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.