حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در راهپیمایی وحدت مردم ارومیه که در خیابان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران همواره از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کرده است، افزود: آنهایی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش می زنند و به مقدسات توهین می کنند، ملت ایران نیستند و دشمن ملت به شمار می روند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به ایادی خود در منطقه و کشور سفارش می کنند تا امنیت ایران را به خطر بیندازند ولی کور خوانده اند زیرا این ملت شریف ایران تا آخرین قطره خون خود از ایران اسلامی دفاع می کند.
وی با قدردانی از اهتمامی نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مقابله با بدخواهان نظام در حوادث اخیر، از آنان خواست تا با اغتشاشگران و سلب کنندگان امنیت عمومی به شدت برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نهادهای مسئول، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه نیز با دقت در اجرای قوانین، کمک به مردم در حل مشکلات و حذف قوانین دست و پاگیر، عدالت محور عمل کنند و به خواسته های به حق مردم ارزش قائل شوند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: انتصاب افراد صالح به مدیریت در بخش های مختلف از ضروریات جامعه اسلامی است و مدیران باید در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: ما مطمئن هستیم که در این حوادث نیز ملت ایران اسلامی پیروز می شود و دشمنان دوباره در مقابل این ملت شکست خواهند خورد.
به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم ارومیه در پی حوادث چند روز گذشته، امروز /پنجشنبه/ در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه حضور یافتند و با سردادن شعارهایی، از اغتشاشگران ابراز انزجار کردند.
خونی که در رگ ماست- هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده، این همه لشگر آمده - به عشق رهبر آمده، ما همه سرباز توییم خامنه ای- گوش به فرمان توییم خامنه ای، آذربایجان اویاخدی - انقلابا دایاخدی و آذربایجان جانباز - خامنه ای دن آیریلماز از جمله شعارهای مردم ارومیه در این راهپیمایی وحدت بود.
6009/2093 ** خبر: یوسف رحیمی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.