اکبر اسکندری نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در صحنه ها و مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نشان داده اند که همیشه از مسئولان جلوتر بوده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نباید مسئولان بپندارند از مردم در پیشبرد اخلاق و فرهنگ ایرانی جلوتر هستند.
وی افزود: یکی از گرفتاری های امروزه جامعه ایران است که رفتار بعضی مسئولان به مردم الگو نمی دهد و به همین دلیل گفتار آنان بر مردم تاثیرگذار نیست.
اسکندری نژاد با بیان اینکه لزوما مسئولان نباید از مردم جلوتر باشند،خاطر نشان کرد: اگر مسئولان الگوی رفتاری مناسب به مردم ارائه کنند مردم حتما آنرا می پذیرند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:در مباحث امر به معروف و نهی از منکر می خواهیم با برگزاری جلسات ستاد امر به معروف با دستورالعمل اخلاق و فرهنگ را در جامعه اجرا کنیم و البته نباید فراموش کنیم که مردم در اجرای اخلاق و فرهنگ از مسئولان جلوتر هستند.
وی افزود: باید به یاد داشته باشیم که یکی از مهم ترین دستورالعمل ها برای اجرای فرهنگ و اخلاق اعمال مسئولان است که متاسفانه امروزه به مردم الگو نمی دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: پایبندی مردم به اخلاق و فرهنگ ایرانی همیشه در مقاطع مختلف به اثبات رسیده و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی بر هیچ کس پوشیده نیست.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.