در این گزارش آمده است، دستگاه های مسئول با برگزاری مانور آمادگی برابر وقوع زلزله شش و پنج دهم ریشتری در شهر قزوین، توان خود را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ارزیابی کردند.
در ادامه این مطلب آمده است: در جریان این مانور که به مناسبت پنجم دی، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی و همچنین آموزش ساکنان بافت های فرسوده شهری برای مقابله با اثرات زلزله در محله دباغان و در جوار بقعه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، هلال احمر، اورژانس،برق،آتش نشانی،مخابرات،راه و شهرسازی،نیروی انتظامی، پزشکی قانونی،صداوسیما،شرکت گاز،آب و فاضلاب شرکت داشتند.
'اتصال مترو به قزوین، تحول مهمی برای استان خواهد بود' که به صحبت های استاندار در دیدار با فعالان حوزه حمل و نقل اشاره کرده است به همراه 'توجه دولت به رسانه ها فارغ از نگاه سیاسی انهاست' به نقل از مدیرکل دفتر حوزه استاندار که در دیدار با اعضای خانه مطبوعات قزوین مطرح شده بود از دیگر عناوین اصلی این شماره ولایت هستند.
'دولت و مسئولان استان به داد باغستان سنتی قزوین برسند' به نقل از مهدی عبدالرزاقی رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر قزوین به همراه گفت و گو با مدیرکل امور اجتماعی استانداری با عنوان 'روج طلاق تامین اجتماعی و پیامدهای یک تصمیم احتمالی' دیگر عناوین روزنامه ولایت در شماره روز دوشنبه چهارم آذر ماه را تشکیل می دهند.
'خانه ای در خیابان تهران قدیم منفجر شد'،'واژگونی مرگبار پراید در جاده روستایی' به همراه ' تیم والیبال شهردار قزوین متعلق به همه استان است' از دیگر عناوین روزنامه ولایت در این شماره می باشند.
ولایت تنها روزنامه محلی استان قزوین که به سردبیری محمد حسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه منتشر می شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.