استاندار قزوین‌گفت: ۱۶ آذر یادآور شهادت شهیدانی است که برای‌همیشه درس‌ظلم‌ستیزی، عزت خواهی و حریت آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار قزوین در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: هر ساله 16 آذر یادآور شهادت سه آذر اهورایی دانشگاه، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی ومصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و خون گرم  و جوشان خود را در رگ های فسرده و خواب آلود جامعه جاری و ساری کردند.

عبدالمحمد زاهدی در پیام خود افزود: امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ ۱۶ آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به  آینده ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور وحاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود . آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی،عدالت و رفاه اجتماعی، آزادی و کرامت های انسانی است.

استاندار قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی‌شهدای دانشجو گفت: این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به نام  سال  اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، تکثر و تضارب آرا در محیط های علمی و دانشگاهی  در جهت پیگیری و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، ادامه دهنده راه  معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وشهدای والامقام باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.