به گزارش ایرنا، رسول رستمی روز سه شنبه درجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور گناوه به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو افزود: دولت نگاه ویژه ای به دانشجو و دانشگاه مبتنی بر ایجاد و فراهم کردن مکانی امن و نه امنیتی دارد.
وی اظهارکرد: دولت تدبیر وامید همچنانکه در صدر اسلام و حکومت مولی علی (ع) خود را از نقد مبرا نمی دانست امروز هم هیچ خط قرمزی برای خود و کابینه نمی کشد و جریان نقد و نقدپذیری و پرسشگری را برای جامعه بویژه قشر دانشجو باز کرده است.
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: دانشجو و دانشگاه وظیفه دارد که با پرسشگری، چالش و ابرچالش ها را نمایان و بررسی و در اختیار تصمیم گیرندگان قرار دهد.
وی با بیان اینکه در جامعه مشکلات مختلفی وجود دارد، گفت: استان بوشهر با همه قابلیت ها و مزیت های ویژه ای که دارد با مشکل بیکاری روبرو است و باید دانشجویان با ارایه ایده و دیدگاه های خود در برون رفت از این مشکل تلاش کنند.
رستمی اظهارکرد: در شهری نظیر گناوه که ارتباط ها و جریان ها را از شرق آسیا تا قلب فلات ایران به هم پیوند زده و بازار آن پررونق و معرف همگان است چار دچار مشکل است و در سطح دانشگاه بصورت علمی باید به آن پرداخته شود.
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: با گذشت حدود 40 سال از انقلاب باید ببینیم در زمینه ترویج دین، اخلاق و عرفان اسلامی چقدر کار شده که دراین زمینه باید دانشجویان سئوال کنند و به آن بپردازند.
وی بیان کرد: باتوجه به دستور کار دولت و هدایت های مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال باتوجه به ظرفیت های موجود شهرستان باید دانشگاه و دانشجویان شهرستان گناوه به این مهم توجه و اهتمام ورزند.
رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: دانشگاه در پویایی و پیشرفت هر منطقه ای نقشی اثرگذار دارد و این دانشگاه تمام تلاش خود را برای استفاده از نظرها و پیشنهادهای دانشجویان بدین منظور بکار برده است.
مرتضی سیاوشی اظهارکرد: یکی از امور مهم این شهر بندری موضوع ته لنجی است که این دانشگاه همایشی با این موضوع در هفته پژوهش برگزار و بصورت علمی آن را بررسی و واکاوی خواهدکرد.
در این آیین برنامه های متنوع برگزار و در پایان از شماری دانشجویان ممتاز این دانشگاه تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای سه دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و پیام نور است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.