به گزارش دوشنبه ایرنا، رضا عسگری در نشست شورای اداری شهرستان البرز افزود: در سالروز تصویب قانونی اساسی باید همه را به بازخوانی آن که حکم قانون مادر را دارد، دعوت کنیم.
فرماندار البرز با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی در جامعه،اضافه کرد: فصل سوم قانون اساسی به صراحت به حقوق ملت اشاره دارد و در این راستا باید اهتمام ویژه ای برای نهادینه شدن حقوق شهروندی توسط همه دستگاه ها صورت پذیرد.
فرماندار البرز در ادامه با اشاره به تاکید آموزه های دینی در خصوص خدمت به مردم، گفت: اگر در این عرصه به خوبی عمل نکنیم شرمنده خون شهدا خواهیم بود.
عسگری همچنین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از اصولی چون رای مردم و آموزه های دینی است بنابراین باید از این 2 سرمایه به خوبی پاسداری کنیم.
وی در ادامه با اشاره به فصل هشتم قانون اساسی، بر لزوم تابعیت محض از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: بحث رهبری و ولایت فقیه عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی است و فصل الخطاب تمامی مسایل داخلی و خارجی و پیرامونی کشورمان رهبری است.
فرماندار البرز همچنین با تبریک پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم برابر تروریست های داعش، گفت: در طول چهار دهه گذشته تا امروز و تا روزی که در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برمی داریم نباید از دشمنان که به عناوین مختلف چون داعش و طالبان و هربار به روش و منش مختلف برای مقابله با آرمانهای انقلاب اسلامی ظهور و بروز پیدا می کنند،غافل شویم.
عسگری در ادامه با اشاره به حادثه دلخراش زلزله غرب کشور اشاره کرد و افزود: باید قدردان همدلی و همراهی تمامی مردم ومسئولان و صاحبان صنایع باشیم که توانستند با حمایت های خود رتبه اول جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده را دراستان قزوین را کسب کنند.
وی، توجه به ساخت و سازهای ایمن و مقاوم برای پیشگیری از خسارت هنگام وقوع زلزله را ضروری دانست و گفت: زلزله قابل پیش بینی نیست ولی می توانیم شرایطی مهیا کنیم که در صورت بروز آن تلفات و خسارات آن را به حداقل برسانیم.
در پایان این نشست با حضور حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان و امام جمعه الوند از مادر شهید مقدم زه آبادی تجلیل شد.
این جلسه، هشتمین نشست شورای اداری شهرستان البرز در سال جاری بود.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در جنوب مرکز استان قزوین قرار دارد.
3013
انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.