به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست اخلاق رسانه که به دعوت بسیج رسانه استان در دفتر امام جمعه برگزار شد، پیروزی‌های اخیر محور مقاومت و ریشه کن شدن فتنه داعش را تبریک گفت و اظهار کرد: استکبار با راه اندازی داعش قصد داشت کشور ما را به آتش بکشد و در حقیقت سوریه و عراق هدف فرعی آن‌ها بود.
وی تصریح کرد: در حالی که ایران اسلامی هدف اصلی فتنه‌های منطقه بود، اما همین کشور محور برچیدن فتنه‌ها شد و به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های شیعیان برای نجات کشورهای منطقه، بدون شک آینده سوریه و عراق با محبت اهل بیت (ع) بیشتر گره خواهد خورد.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند مکر دشمنان و منافقان را که قصد داشتند با راه اندازی داعش بر منطقه مسلط شده و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند به خودشان بازگرداند و امروز مشاهده می‌کنیم همان تروریست‌های تکفیری در حالی که آموزش دیده‌اند و خوی درندگی‌شان بیشتر شده است، به کشورهای خود باز می‌گردند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: روزگاری آمریکایی‌ها بر حاکمان کشور ما مسلط بودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی سیلی محکمی از ما خوردند و دستشان از کشورمان کوتاه شد و روزی نیز فرا خواهد رسید که آن‌ها از ترس قرارگیری در تیررس ما مجبور می‌شوند، کیلومترها از ایران فاصله بگیرند.
آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: امام حسین (ع) در مقابل مکر و حیله یزیدیان زمانشان فریاد برآوردند و فرمودند مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و باطل مهم شمرده شده است؟!
وی در این خصوص افزود: رسالت امروز رسانه‌ها نیز همین است و باید در مقابل ظلم‌ها و ستم‌هایی نظیر زمین خواری‌ها فریاد برآورند و در مقابل کسانی که چشم در چشم ما نگاه می‌کنند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند با جدیت بایستند.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم در حالی برخی‌ها زمین‌هایی که از اجدادشان به آن‌ها به ارث رسیده است را وقف عموم می‌کنند، بعضی دیگر که در جایگاه حافظ منافع ملت قرار دارند اما به حقوق مردم تعدی کرده و زمین‌های بیت‌المال و مردم را به یغما می‌برند که باید با آن مقابله کرد.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه رسانه‌ای که برای زیاده‌خواهان غیر قابل تحمل باشد، کارش را درست انجام داده است، افزود: رسانه ها در جایگاه موذن قرار دارند و باید منافع ستمگران، منافقان،مستکبران، فتنه‌گران و کسانی که طماع هستند و هیچ خیری برای مردم نمی‌خواهند را به خطر بیندازد، به گونه‌ای که آن‌ها نتوانند آن رسانه را تحمل کنند.
امام جمعه قزوین در بخش پایانی صحبت خود با تاکید بر تاسی رسانه ها بر سیره ائمه اطهار (ع)، گفت: امام علی (ع) می‌فرماید متقین کسانی هستند که کارهایشان صاحب ارزش است، اهل فضیلت هستند و بهترین شما کسی است که در تقوا توانسته قدمی بردارد.
3013
**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.